shutterstock_289765874

 Mindful Stretchen

Soepel in je lijf en rustig in je hoofd …Is dat niet wat we allemaal wensen? Ik hoor het vaak : ‘te druk ‘en ‘gebrek aan flexibiliteit’. Dit zit zowel in je hoofd als in je lijf. En het is bijzonder om te ontdekken dat een soepel lijf de deur opent voor een soepel hoofd.  En dat laatste is geen overbodige luxe in onze gehaaste maatschappij waarin we veel meer ‘moeten’ dan dat we diep in ons hart wensen. Het mooie is dat aan beide wordt gewerkt tijdens de les Mindful Stretchen. Deze les omvat 3 componenten: kracht, ontspanning en opmerkzaamheid. Door middel van stretchen met een element van kracht leer grenzen herkennen en vanuit je eigen mogelijkheden te verleggen. Er wordt veel gewerkt aan Core Stability en Balans. En je hoeft hier niet lenig voor te zijn, dat wordt je vanzelf. De les bestaat uit 2 delen, nl 45 minuten rekken en strekken en 15 minuten mediteren.

spinning

Indoor Cycling

Indoor Cycling op je eigen niveau. Je bepaalt zelf de weerstand tijdens deze fietsles. Niet alleen goed voor conditie en spieren. Maar ook zeker voor je vetverbranding. Maar let op: zeer verslavend!
Ultieme workout om vet te verbanden!

shutterstock_246020719

Kickbox

Hou die hartslag hoog. En geef alles! Tijdens de Kickbox les weet je één ding zeker: je gaat moe worden. Anders doe je het niet goed. Een energieke les waarbij je met behulp van een sandbag jezelf helemaal geeft!

shutterstock_294442514

Rythm & Dance workout

Fitnessen en dansen tegelijk. En dat op meeslepende Zuid Amerikaanse muziek. Probeer het nu zelf: de meeslepende latin aerobic dance workout!
Rythm & Dance workout een fitnessworkout met danspassen op Latijns-Amerikaanse muziek.

shutterstock_234590146

Core Circuit Training

Specifieke corestability/buikspier training in een circuitvorm

shutterstock_266404823

Pump Your Body

Pump Your Body is een les die je hele lichaam versterkt (benen, billen, rug, borst, triceps, biceps, schouders en buikspieren). Deze workout daagt al je belangrijke spiergroepen uit met behulp van de beste spierversterkende oefeningen. Energieke muziek, deskundige instructeurs en jouw eigen gewichtskeuze van de barbell en/of dumbels  inspireren je om de resultaten te behalen waar je naar streeft. Pump Your Body is perfect om strakker in vorm te komen en de techniek van fitnessoefeningen aan te leren.

shutterstock_282306731

Bootcamp Outdoor

Bij Bootcamp Outdoor werken we in de buitenlucht aan conditie, verbranding en spierversteviging. De basis bestaat uit intervaltraining en krachtoefeningen. De bootcamp oefeningen dragen bij aan een betere conditie, meer kracht en een grotere souplesse. Deze full body work-out is geschikt voor mannen en vrouwen en alle fitnessniveaus.

zelfverdediging

Zelfverdediging

Weerbaarheid zijn voor iedereen die wil leren hoe goed te handelen in grensoverschrijdende situaties. Weerbaarheidstrainingen zijn afgestemd op een specifieke doelgroep. In weerbaarheidstrainingen staat het vergroten van zelfvertrouwen centra

shutterstock_321179651

Steps

Step aerobics is een eenvoudige, atletische, freestyle work-out met een hoog FUN gehalte. Op swingende opzwepende muziek stap je in de steples bij Fitness Center Weesp  op en af van een verstelbare step. Er kan een hoge of lage step gebruikt worden in de les, afhankelijk van jouw fysieke mogelijkheden.

shutterstock_299386937

Kettlebell

Geen enkele trainingsvorm brengt uw vetverbranding zó snel op op gang als een explosieve Kettlebelltraining! De veelzijdigheid van van de diverse oefeningen, de combinatie van cardio-, kracht- en flexibiliteitstraining in één en de enorme transfer naar andere takken van sport, maakt Kettlebelltraining tot een trainingsvorm die iedereen wel iets te bieden heeft!

shutterstock_263105789

Pilates

Kom tot rust met Pilates. Je traint o.a. de controle over je ademhaling en je concentratie. Een hele goede les voor de rug- en buikspieren. Je gaat steeds meer een correcte lichaamshouding aannemen. Pilates is een uitgebalanceerde bewegingsmethode die de kracht, soepelheid en balans van lichaam en geest bevordert.

shutterstock_179870288

Shape

Het doel van BodyShape is om alle spiergroepen van het lichaam te versterken. Dit doen we door te trainen op muziek met een rustig tempo. Je traint je gehele lichaam.  Alles op je eigen niveau en kunnen.
Er worden oefeningen gegeven die de spierkracht, houding en het spiervermogen verbeteren. Ultieme workout om vet te verbande

shutterstock_301727954

Circuit met buik & rug

Een 45 minuten durende intensieve, voor een ieder geschikte, buik- en rugspiertraining op muziek. Hierin zullen de verschillende buik- en rugspieren aan bod komen.

shutterstock_136383425

Hoelahoep

Het hoelahoepen werkt als een workout, waarin je zowel je buikspieren als rugspieren optimaal traint.  Je zult het ook wel merken…  als je na de opbouwperiode iedere dag 10 minuten gaat hoepelen, voel je jouw buikspieren groeien!   Ook als je wat zwaarder bent gebouwd is hoepelen de ultieme sport om slanker te worden.

shutterstock_298454798

Total Body Workout

Explosieve kracht en stabiliteit opbouwen, atletische kracht stimuleren en je trainingspatroon doorbreken. Allemaal in één workout.

shutterstock_323884562

Yoga Body & Mind

Yoga Body & Mind  worden verschillende bewegingsvormen gegeven die gericht zijn op rust, houding, ademhaling en ontspanning.